Blender- Nakładanie tekstur na model

Awatar użytkownika
Luissaha
Posty: 207
Rejestracja: 17 sty 2014, 12:08
Lokalizacja: Lubelskie

Blender- Nakładanie tekstur na model

Postautor: Luissaha » 25 sty 2014, 14:29

Teksturę można zapisać w dowolnym formacie, Blender to przeczyta. Jednak w grze już musi być DDS.
Wytłumaczę w punktach, co zrobić żeby tekstura była widoczna na modelu:
-importuj model
-zaznacz część, na której ma być skin (najlepiej kabinę)
-przejdź do zakładki "object data" i wybierz "UVMap.001":

Obrazek

-teraz przejdź do zakładki "Textures" (1), wybierz teksturę "empty" (2), kliknij na ikonę (3) aby otworzyć teksturę. Wybierz swojego skina:

Obrazek

-powinno już zadziałać, jednak sprawdź ustawienia położenia tekstury, musi być tak jak tutaj:

Obrazek

-po każdej edycji tekstury musisz ją "odświeżyć" w blenderze, żeby się zaktualizowała:

Obrazek

Powinno to wyglądać mniej-więcej tak:Powinno to wyglądać mniej-więcej tak:

Obrazek

Pozdrawiam

Temat został zamknięty.



Nie mam podpisu bo nie mam długopisu będę miał podpis jak będę miał długopis!!!!!!

Wróć do „Poradniki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron