Realna ekonomia na patch 1.4

Moderatorzy: Super Moderator, Moderator

szyna.mistrz
Posty: 13
Rejestracja: 31 mar 2013, 13:56

Realna ekonomia na patch 1.4

Postautor: szyna.mistrz » 18 sie 2013, 15:45

Mod zmienia ekonomie w grze na bardziej realistyczną.


Zmienia:
-stawki za transport (delikatnie zawyżone w porównaniu z rzeczywistością w celu ułatwienia gry, rynek przesyłek - ok.3-10zł/km, szybkie zlecenie - ok.2-4zł/km),
-ceny paliwa (aktualne na lipiec 2013),
-ceny za ciężarówki oraz wszystkie części do tuningu (od ok. 100000zł za wersje podstawowe do 250000zł za najlepsze wersje),
-ceny za przeprawy promowe,
-ceny na autostradach,
-wynagrodzenia kierowców,
-mandaty,
-wartości kredytów (10000zł, 20000zł, 50000zł, 100000zł, max 150000zł)
i wszystkie inne rzeczy znajdujące się w grze na bardziej realne.

Testowane na wersji 1.4.8
Autor: Szyna
Zezwalam na wnoszenie na inne fora pod warunkiem podania autora.

http://www23.zippyshare.com/v/94060806/file.html



adi328
Posty: 18
Rejestracja: 24 paź 2012, 18:49

Re: Realna ekonomia na patch 1.4

Postautor: adi328 » 20 sie 2013, 22:16

A mi na tym patchu stawki są z wersji bez modu, np 90 zł za kilometr, kredyty standardowe. Czy może trzeba zaczynać grę od nowa?

Awatar użytkownika
Vacek
Posty: 125
Rejestracja: 03 lis 2012, 19:35
Kontaktowanie:

Re: Realna ekonomia na patch 1.4

Postautor: Vacek » 21 sie 2013, 7:20

A zaznaczyłeś moda w edycji profilu? :)
Obrazek
Obrazek

adi328
Posty: 18
Rejestracja: 24 paź 2012, 18:49

Re: Realna ekonomia na patch 1.4

Postautor: adi328 » 21 sie 2013, 15:37

mod jest zaznaczony i tez na nowej grze próbowałem i nic

edit:

problem rozwiazany wystarczyło dodać do nazwy pliku "zzzz_"

adymol
Posty: 14
Rejestracja: 25 paź 2012, 15:08

Re: Realna ekonomia na patch 1.4

Postautor: adymol » 27 sie 2013, 19:08

Mod działa.

W Opisie piszesz, że za paliwo płacimy tak jak w lipcu 13r. a Ja płace na stacji 0.14zł za 1l paliwa to dla mnie bez sensu :(. Można to jakoś poprawić ???

szyna.mistrz
Posty: 13
Rejestracja: 31 mar 2013, 13:56

Re: Realna ekonomia na patch 1.4

Postautor: szyna.mistrz » 28 sie 2013, 18:20

Możesz wyłączyć wszystkie mody? i wszystko musi działać

Awatar użytkownika
M4ni3x
Posty: 101
Rejestracja: 01 maja 2013, 18:29

Re: Realna ekonomia na patch 1.4

Postautor: M4ni3x » 28 sie 2013, 20:35

adymol poprzez edycję pliku economy_data.sii folder "def" możesz sobie ustawić dowolne ceny paliw oraz stawki/km.
Zapraszam do oceniania:
topics7/ets2-w-obiektywie-by-m4ni3x-vt4158.htm#17607
Jeśli pomogłem piwko było by mile widziane :)

mati2k2
Posty: 1
Rejestracja: 26 paź 2012, 15:41

Re: Realna ekonomia na patch 1.4

Postautor: mati2k2 » 29 sie 2013, 12:30

Mogę jakoś zmodyfikować ten plik żeby zwiększyć dochód z kierowcy AI? Które linijki za to odpowiadają w pliku economy_data? Gość ma 10 kurs i dalej jest na minusie. jestem w plecy 500 PLN za kurs

adymol
Posty: 14
Rejestracja: 25 paź 2012, 15:08

Re: Realna ekonomia na patch 1.4

Postautor: adymol » 29 sie 2013, 21:42

Paliwo działa :) na jednej stacji tak wyskoczyło ..Mozna prosić o podanie dokładnej liniki w których można zwiększyć cenę za kilometr?. Aktualnie ja pracuję na kredyt i na moich kierowców co 3 kierowca daje mi jakiś śmieszny dochód..

Ps zacząłem zmieniać wartości na wyższe i każda linika którą zmieniam np
fuel_cost_per_km: (1.5, 2.0) # for driver simulation
fuel_cost_per_km: (1.5, 3.0) # for driver simulation <<< czy inną wartość zwiększa mi ceny ale kosmiczne np przed zmianą zarobek za dostarczenie wynosił mi ok 2k zł po tej zmianie ok 85k zł za każdym razem taka sama zmiana.. Myslę ze to wraca do orginalnych stawek :??
A zapomniałem dodać to edytowałem w Modzie.. Jak otowżyć ten plik DEF który znajduję się tam gdzie mam ETS2 zainstalowanego ?
Pozdro


Udało mi się rozpakować ten plik ale jak go znów połączyć ? zapakowałem winrar'em później zmieniłem w nazwie na "def.scs" i gra mi nie poszła. Próbowałem tez pakowany plik wkleic do folderu z modami ale w grze nie było tego widać :(

szyna.mistrz
Posty: 13
Rejestracja: 31 mar 2013, 13:56

Re: Realna ekonomia na patch 1.4

Postautor: szyna.mistrz » 30 sie 2013, 9:42

Jeżeli chesz mieć oryginalne pliki z gry pobierz scs-extractor i potem przeciągnij pliki base.scs i def.scs na tenże rozpakowany extractor. Potem masz już wszystkie pliki z gry dzięki którym możesz sobie dowolnie modować :)

A co do dodawania modów to tak.
Najpierw robisz folder główny np. "def" potem wg tego co porzebujesz dodajesz w nim kolejne foldery (o takich nazwach i w takiej kolejności jak w oryginalnej grze).jak już to masz zrobione klikasz ppm na tenże folder i robisz do daj do archiwum. dalej
zmieniasz typ kompresji z rar na zip
zmieniasz nazwę i dodajesz końcówkę .scs.
zmieniasz rodzaj kompresji na "bez kompresji"
dodajesz do folderu mod i musi działać

adymol
Posty: 14
Rejestracja: 25 paź 2012, 15:08

Re: Realna ekonomia na patch 1.4

Postautor: adymol » 30 sie 2013, 18:05

Dzięki Ja cały czas robiłem kompresje na rar..

Wróć do „Fizyka (jazdy)/ Ekonomia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron