Nowa realna ekonomia

Moderatorzy: Super Moderator, Moderator

szyna.mistrz
Posty: 13
Rejestracja: 31 mar 2013, 13:56

Re: Nowa realna ekonomia

Postautor: szyna.mistrz » 23 maja 2013, 14:22

Patry_czek-jeżeli tak jest to prawdopodobnie masz w jakimś innym modzie def/police_data.sii i dlatego ceny mandatów się nie zmieniają. wyłącz wszystkie mody i zobacz czy działa.



Patry_czek
Posty: 13
Rejestracja: 21 paź 2012, 10:09

Re: Nowa realna ekonomia

Postautor: Patry_czek » 23 maja 2013, 15:58

A w tym economy_data na końcu ile powinno być w "eur" a ile w "pln"?

szyna.mistrz
Posty: 13
Rejestracja: 31 mar 2013, 13:56

Re: Nowa realna ekonomia

Postautor: szyna.mistrz » 23 maja 2013, 20:07

1.Jeżeli wszystko pasuje i ceny paliw masz normalne to musi być 0.15 zł i 1euro.
2.Jeżeli ceny paliw nie pasują to cena zł musi być 0.15 a cena euro też 0.15.
3.Jeżeli to nie pomoże to jest problem, ponieważ nie wiem co zrobić i chyba nie można wtedy grać na tym modzie.

OsioleK
Posty: 1
Rejestracja: 27 paź 2012, 23:55

Re: Nowa realna ekonomia

Postautor: OsioleK » 24 maja 2013, 0:15

szyna.mistrz pisze:1.Jeżeli wszystko pasuje i ceny paliw masz normalne to musi być 0.15 zł i 1euro.
2.Jeżeli ceny paliw nie pasują to cena zł musi być 0.15 a cena euro też 0.15.
3.Jeżeli to nie pomoże to jest problem, ponieważ nie wiem co zrobić i chyba nie można wtedy grać na tym modzie.


coś tu jest nie tak bo z tego co próbuję rozkminić to jest tak:
currency_code[]: "EUR"
currency_ratio[]: 1
currency_sign1[]: ""
currency_sign2[]: "€"
currency_sign3[]: ""

currency_code[]: "CHF"
currency_ratio[]: 1.2
currency_sign1[]: ""
currency_sign2[]: ""
currency_sign3[]: " CHF"

currency_code[]: "CZK"
currency_ratio[]: 25
currency_sign1[]: ""
currency_sign2[]: ""
currency_sign3[]: " Kč"

currency_code[]: "GBP"
currency_ratio[]: 0.8
currency_sign1[]: ""
currency_sign2[]: "£"
currency_sign3[]: ""

currency_code[]: "PLN"
currency_ratio[]: 0.15
currency_sign1[]: ""
currency_sign2[]: ""
currency_sign3[]: " zł"

więc kurs euro do złotego jest taki, że za 1 zł dostajesz 15 euro centów. I cała ekonomia bierze w łeb bo lepiej zarabiać i bawić się w euro a nie w zł. Jak się przerzucasz na euro stawki za transport są wyższe niż w zł. Walutą wyjściową powinno być euro i do tgo dopasowana ekonomia. tzn 1,20 1,50 euro za kilometr i wtedy będzie to działało.

Awatar użytkownika
12Bernard12
Posty: 862
Rejestracja: 03 sty 2013, 17:50
Lokalizacja: Kraków

Re: Nowa realna ekonomia

Postautor: 12Bernard12 » 24 maja 2013, 13:43

Osoby mające problem z tym modem niech tu nie spamują tylko założą temat w Mam Problem :!:

szyna.mistrz
Posty: 13
Rejestracja: 31 mar 2013, 13:56

Re: Nowa realna ekonomia

Postautor: szyna.mistrz » 26 maja 2013, 14:50

OsioleK-Czy wiesz jaki był cel tego, żeby zrobić taki przelicznik (1zł=0.15eur)? Przypuszczam że nie. Ja zrobiłem tak tylko po to, żeby nie zmieniać prawie 1000 plików definicyjnych wszystkich części tuningu ciężarówek. Robiłem tego moda około godziny. Jeżeli chciałoby Ci się bawić około 5 godzin żeby było tak jak mówisz to proszę bardzo. Ale po co tak robić jeżeli ten mod działa na dobrej zasadzie i wg mnie nic nie trzeba poprawiać. Możesz zrobić lepszą ekonomię jeżeli Ci się coś nie podoba albo po prostu usunąć tego moda i zarabiać po 40euro/km tak jest jest w podstawowej wersji gry.

naitsabes
Posty: 131
Rejestracja: 27 paź 2012, 17:10
Lokalizacja: Mazury

Re: Nowa realna ekonomia

Postautor: naitsabes » 01 cze 2013, 18:07

A ja dla odmiany nie mogę pobrać tego moda.Nie włącza mi się pobieranie.
Możecie mi to sprawdzić koledzy?

Awatar użytkownika
pralk0suszarka
Posty: 2405
Rejestracja: 16 lis 2012, 14:22
Lokalizacja: z północy

Re: Nowa realna ekonomia

Postautor: pralk0suszarka » 01 cze 2013, 20:45

naitsabes dodałem drugi linkacz na Zippyshare, chociaż tamten pierwszy też jest dobry.

naitsabes
Posty: 131
Rejestracja: 27 paź 2012, 17:10
Lokalizacja: Mazury

Re: Nowa realna ekonomia

Postautor: naitsabes » 02 cze 2013, 1:38

pralk0suszarka pisze:naitsabes dodałem drugi linkacz na Zippyshare, chociaż tamten pierwszy też jest dobry.

U mnie też już pobrało.Nie wiem czemu wcześniej nie pobierało.To już nie istotne.
Na razie nie sprawdzałem,więc nie wiem jak to działa.Napiszę za kilka dni,jeśli temat jeszcze będzie aktywny.
Dzięki za chęć pomocy pralk0suszarka

naitsabes
Posty: 131
Rejestracja: 27 paź 2012, 17:10
Lokalizacja: Mazury

Re: Nowa realna ekonomia

Postautor: naitsabes » 03 cze 2013, 4:49

Nie ma złotówek,tylko dalej EURO
Być może gryzie się z jakimś modem.U was są złotówki?

szyna.mistrz
Posty: 13
Rejestracja: 31 mar 2013, 13:56

Re: Nowa realna ekonomia

Postautor: szyna.mistrz » 03 cze 2013, 16:17

A masz wersje 1.3.1? Bo w starszych wersjach chyba nie ma opcji wyboru.

naitsabes
Posty: 131
Rejestracja: 27 paź 2012, 17:10
Lokalizacja: Mazury

Re: Nowa realna ekonomia

Postautor: naitsabes » 03 cze 2013, 17:10

szyna.mistrz pisze:A masz wersje 1.3.1? Bo w starszych wersjach chyba nie ma opcji wyboru.

Mam nową wersję 1.3.1
W opcji "Wyświetlana waluta" nie mam nic.Puste pole.Nie ma zł.

Fyldy
Posty: 2
Rejestracja: 26 maja 2013, 17:07

Re: Nowa realna ekonomia

Postautor: Fyldy » 03 cze 2013, 17:51

Ja mam też wersje 1.3.1 i mam do wyboru PLN-y

naitsabes
Posty: 131
Rejestracja: 27 paź 2012, 17:10
Lokalizacja: Mazury

Re: Nowa realna ekonomia

Postautor: naitsabes » 03 cze 2013, 19:46

To może z jakimś modem mi się gryzie.Sprawdzę i dam znać.

szyna.mistrz
Posty: 13
Rejestracja: 31 mar 2013, 13:56

Re: Nowa realna ekonomia

Postautor: szyna.mistrz » 04 cze 2013, 14:59

Tak to musi się z czymś gryźć. Najlepiej wyłącz wszystkie mody i wtedy sprawdz. Przypuszczalnie jakiś mod ma plik economy_data.sii ze starszej wersji gry w których nie ma wyboru waluty

Wróć do „Fizyka (jazdy)/ Ekonomia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron