Pakiet cięzkich ładunków + KVN

razdegart1985
Posty: 37
Rejestracja: 08 sty 2013, 7:49

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: razdegart1985 » 18 mar 2013, 5:44

ma ktos moda na pach 1.2.5 z duzym ladunkem ? cos jak ten mod?



mikilublin
Posty: 67
Rejestracja: 21 paź 2012, 18:59

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: mikilublin » 18 mar 2013, 22:09

a ja mam inny problem...może nie tyle rpbolem co lekko mnie to irytuje. po podłączeniu dużych ładunków, ciężarówka "obniża" swoje zawieszenie się telepie jak galaretka :P ktoś może jakośp oradzić na to? przy zwykłych ładunkach nie ma takiego problemu


ps. moja porada na duże górki.....wyjeżdzajcie na wstecznym....trochę zabawy ale prędzej wyjedziecie
Jeśli pomogłem postaw piwko! :)

Ekualizer

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: Ekualizer » 23 mar 2013, 14:52

Mod jest zrobiony na granicy mozliwości fizyki gry
bierz te ładunki na czterooski to nie będzie telepać.
Ja daje rade 600 konnym mercem reaktor 130 ton,
Na tym modzie nie pojedziesz szybciej je 40 km...
z takimi łądunkami po prostu szebciej sie nie jedzie,
jeśli ktoś chce poginac z tym 150 ... to poprostu nie jest modyfikacja dla niego.
Zrobiłem ją po to zeby w grze było jakieś wyzwanie... troche techniki panowie.
Unikajcie na początku firmy CAT.. tam 3000 koni to mało zeby wyjechac.
Ładunki 95 to ciągnie się na 440 koniach i 12 biegach w sekwencji lub manualu, automat odpada w tym modzie

razdegart1985
Posty: 37
Rejestracja: 08 sty 2013, 7:49

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: razdegart1985 » 24 mar 2013, 6:06

Ekualizer---------


Czy jestes w stanie przerobic ten mod na mape tsm 1.0 i pach 1.2.5?

Jezeli jest taka mozliwosc to wielu ludzi uszczesliwisz.

Ekualizer

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: Ekualizer » 24 mar 2013, 15:16

----- Ehhhh
1 musiałbym zrobic downgrad gry z patcha 1.3.1 nie zabardzo mi sie chce, bo wszystko teraz robie na tym patchu.
2 Duzo łatwiej jest pobrac patch 1.3.1 i go zainstalować no i przezucic sie na TSM 2.1, jest duuuzo większa :)

razdegart1985
Posty: 37
Rejestracja: 08 sty 2013, 7:49

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: razdegart1985 » 26 mar 2013, 5:25

no spoko a co do patcha 1.3.1 to problem w tym ze mam pirata :cry:

mikilublin
Posty: 67
Rejestracja: 21 paź 2012, 18:59

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: mikilublin » 26 mar 2013, 16:27

razdegart1985 pisze:no spoko a co do patcha 1.3.1 to problem w tym ze mam pirata :cry:


przykro mi kolego ale piratom na tym forum nie pomagamy! teraz jest promocja na origin, za 40zł możesz kupić oryginał więc myślę że nie żal tyle zainwestować....

linkalink do strony na origin do oryginalenj gry

ps. mam nadzieję że warna nie dostanę za linka...
Jeśli pomogłem postaw piwko! :)

razdegart1985
Posty: 37
Rejestracja: 08 sty 2013, 7:49

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: razdegart1985 » 26 mar 2013, 19:45

wiem i czaje sie na Orginal ale narazie mam inne wydatki ktore sa bardziej wazne niz gra.

ekualizer
Posty: 6
Rejestracja: 24 paź 2012, 19:10

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: ekualizer » 28 mar 2013, 15:13

Macie tutaj ostatnią wersje, nazwa sie troche zmieniła ale to dalej ten sam mod

Pakiet ciężkich ładunków - edit by Ekualizer v 1 Rozwojowa - na mapę SCS

Wersja rozwojowa będzie sukcesywnie uzupełniana o nowe - ciekawe ładunki.

W związku z tym że struktura folderów jest nieco inna, przed instalacją należy usunąć starą wersję moda a następnie ( po wgraniu nowej wersji ) koniecznie się przespać, gdyż zmianie uległo rozmieszczenie ładunków w poszczególnych firmach

1 Specjalny pakiet ciężkich ładunków
2 Żuraw Liebherr KVN
3 Realne firmy i loga
4 Doll Kran Trailer

ad 1
Współautor: Luke Mundt, Ricardo Neisse, Uallace Moreira i Junior Mod.
Konwersja: Carlos Silva

ad 2
Autor nieznany

ad 3
Autor nieznany

ad 4
Authors: Roadhunter, zilpZalp

Edycja i Definicje: Ekualizer




Działają na wersji gry 1.3.1
Dodaje nowe ładunki ( nie podmienia istniejących )
Aby otrzymywac je w grze, trzeba mieć rozwinięte perki
1 Ładunek o wysokiej wartości
2 Delikatny ładunek

Gryzie się z:

Modyfikacje dotyczące ekonomii gry ( zawiera zmodyfikowane Cargo.sil)
Mody dodające nowe ładunki i naczepy ( zmodyfikowany trailler_storage.sil)

Pakiet ciężkich ładunków - edit by Ekualizer v 1 Rozwojowa na ETS 1.3.1

----------------------------------------------------------------------

Pakiet ciężkich ładunków - edit by Ekualizer v 1 Rozwojowa - na mapę TSM 2.1

Wersja moda na mapę TSM 2.1

Credits: j/w

Pakiet ciężkich ładunków - edit by Ekualizer v 1 Rozwojowa - TSM 2.1 only

JOHNY
Posty: 29
Rejestracja: 23 kwie 2013, 16:58

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: JOHNY » 05 maja 2013, 15:17

I dzieje sie to samo co z tamtym,nawet sie nie wczytuje tylko wywala na pulpit.
Breko Breko!@

razdegart1985
Posty: 37
Rejestracja: 08 sty 2013, 7:49

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: razdegart1985 » 05 maja 2013, 19:51

JOHNY- a masz pacha 1.3.1?

michu9121
Posty: 2
Rejestracja: 28 sie 2013, 16:56

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: michu9121 » 29 sie 2013, 15:32

Mam problem z tymi ładunkami
Mianowicie po podłączeniu reaktora pod ciągnik 8x4 telepie nim jak galareta i po przejechaniu max 100km dostawa znika
co robić?

Awatar użytkownika
M4ni3x
Posty: 101
Rejestracja: 01 maja 2013, 18:29

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: M4ni3x » 30 sie 2013, 7:32

@michu9121 Na telepanie jeszcze mógłbym coś zaradzić poprzez zmianę ciężaru ładunku ale o znikaniu nic nie wiem, mi na 1.3.1 działa elegancko.
EDIT:
Prezentowany tutaj mod jest na wersję gry 1.3.1
Może to jest powodem znikania w wersji 1.4.12.
Ostatnio zmieniony 30 sie 2013, 17:00 przez M4ni3x, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapraszam do oceniania:
topics7/ets2-w-obiektywie-by-m4ni3x-vt4158.htm#17607
Jeśli pomogłem piwko było by mile widziane :)

michu9121
Posty: 2
Rejestracja: 28 sie 2013, 16:56

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: michu9121 » 30 sie 2013, 10:40

na 1.4.12 dosłownie wyjade z miasta jest menu ładowania i ładunek znika i nie wiem co jest przyczyna

Wróć do „Duże ETS 2”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość