Pakiet cięzkich ładunków + KVN
Moderatorzy: Super Moderator, Administrator, Moderator
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 08 sty 2013, 7:49
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 21 paź 2012, 18:59
Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN
a ja mam inny problem...może nie tyle rpbolem co lekko mnie to irytuje. po podłączeniu dużych ładunków, ciężarówka "obniża" swoje zawieszenie się telepie jak galaretka
ktoś może jakośp oradzić na to? przy zwykłych ładunkach nie ma takiego problemu
ps. moja porada na duże górki.....wyjeżdzajcie na wstecznym....trochę zabawy ale prędzej wyjedziecie

ps. moja porada na duże górki.....wyjeżdzajcie na wstecznym....trochę zabawy ale prędzej wyjedziecie
Jeśli pomogłem postaw piwko! 

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN
Mod jest zrobiony na granicy mozliwości fizyki gry
bierz te ładunki na czterooski to nie będzie telepać.
Ja daje rade 600 konnym mercem reaktor 130 ton,
Na tym modzie nie pojedziesz szybciej je 40 km...
z takimi łądunkami po prostu szebciej sie nie jedzie,
jeśli ktoś chce poginac z tym 150 ... to poprostu nie jest modyfikacja dla niego.
Zrobiłem ją po to zeby w grze było jakieś wyzwanie... troche techniki panowie.
Unikajcie na początku firmy CAT.. tam 3000 koni to mało zeby wyjechac.
Ładunki 95 to ciągnie się na 440 koniach i 12 biegach w sekwencji lub manualu, automat odpada w tym modzie
bierz te ładunki na czterooski to nie będzie telepać.
Ja daje rade 600 konnym mercem reaktor 130 ton,
Na tym modzie nie pojedziesz szybciej je 40 km...
z takimi łądunkami po prostu szebciej sie nie jedzie,
jeśli ktoś chce poginac z tym 150 ... to poprostu nie jest modyfikacja dla niego.
Zrobiłem ją po to zeby w grze było jakieś wyzwanie... troche techniki panowie.
Unikajcie na początku firmy CAT.. tam 3000 koni to mało zeby wyjechac.
Ładunki 95 to ciągnie się na 440 koniach i 12 biegach w sekwencji lub manualu, automat odpada w tym modzie
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 08 sty 2013, 7:49
Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN
Ekualizer---------
Czy jestes w stanie przerobic ten mod na mape tsm 1.0 i pach 1.2.5?
Jezeli jest taka mozliwosc to wielu ludzi uszczesliwisz.
Czy jestes w stanie przerobic ten mod na mape tsm 1.0 i pach 1.2.5?
Jezeli jest taka mozliwosc to wielu ludzi uszczesliwisz.
Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN
----- Ehhhh
1 musiałbym zrobic downgrad gry z patcha 1.3.1 nie zabardzo mi sie chce, bo wszystko teraz robie na tym patchu.
2 Duzo łatwiej jest pobrac patch 1.3.1 i go zainstalować no i przezucic sie na TSM 2.1, jest duuuzo większa
1 musiałbym zrobic downgrad gry z patcha 1.3.1 nie zabardzo mi sie chce, bo wszystko teraz robie na tym patchu.
2 Duzo łatwiej jest pobrac patch 1.3.1 i go zainstalować no i przezucic sie na TSM 2.1, jest duuuzo większa

-
- Posty: 37
- Rejestracja: 08 sty 2013, 7:49
Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN
no spoko a co do patcha 1.3.1 to problem w tym ze mam pirata 

-
- Posty: 67
- Rejestracja: 21 paź 2012, 18:59
Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN
razdegart1985 pisze:no spoko a co do patcha 1.3.1 to problem w tym ze mam pirata
przykro mi kolego ale piratom na tym forum nie pomagamy! teraz jest promocja na origin, za 40zł możesz kupić oryginał więc myślę że nie żal tyle zainwestować....
linkalink do strony na origin do oryginalenj gry
ps. mam nadzieję że warna nie dostanę za linka...
Jeśli pomogłem postaw piwko! 

-
- Posty: 37
- Rejestracja: 08 sty 2013, 7:49
Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN
wiem i czaje sie na Orginal ale narazie mam inne wydatki ktore sa bardziej wazne niz gra.
Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN
Macie tutaj ostatnią wersje, nazwa sie troche zmieniła ale to dalej ten sam mod
Pakiet ciężkich ładunków - edit by Ekualizer v 1 Rozwojowa - na mapę SCS
Wersja rozwojowa będzie sukcesywnie uzupełniana o nowe - ciekawe ładunki.
W związku z tym że struktura folderów jest nieco inna, przed instalacją należy usunąć starą wersję moda a następnie ( po wgraniu nowej wersji ) koniecznie się przespać, gdyż zmianie uległo rozmieszczenie ładunków w poszczególnych firmach
1 Specjalny pakiet ciężkich ładunków
2 Żuraw Liebherr KVN
3 Realne firmy i loga
4 Doll Kran Trailer
ad 1
Współautor: Luke Mundt, Ricardo Neisse, Uallace Moreira i Junior Mod.
Konwersja: Carlos Silva
ad 2
Autor nieznany
ad 3
Autor nieznany
ad 4
Authors: Roadhunter, zilpZalp
Edycja i Definicje: Ekualizer
Działają na wersji gry 1.3.1
Dodaje nowe ładunki ( nie podmienia istniejących )
Aby otrzymywac je w grze, trzeba mieć rozwinięte perki
1 Ładunek o wysokiej wartości
2 Delikatny ładunek
Gryzie się z:
Modyfikacje dotyczące ekonomii gry ( zawiera zmodyfikowane Cargo.sil)
Mody dodające nowe ładunki i naczepy ( zmodyfikowany trailler_storage.sil)
Pakiet ciężkich ładunków - edit by Ekualizer v 1 Rozwojowa na ETS 1.3.1
----------------------------------------------------------------------
Pakiet ciężkich ładunków - edit by Ekualizer v 1 Rozwojowa - na mapę TSM 2.1
Wersja moda na mapę TSM 2.1
Credits: j/w
Pakiet ciężkich ładunków - edit by Ekualizer v 1 Rozwojowa - TSM 2.1 only
Pakiet ciężkich ładunków - edit by Ekualizer v 1 Rozwojowa - na mapę SCS
Wersja rozwojowa będzie sukcesywnie uzupełniana o nowe - ciekawe ładunki.
W związku z tym że struktura folderów jest nieco inna, przed instalacją należy usunąć starą wersję moda a następnie ( po wgraniu nowej wersji ) koniecznie się przespać, gdyż zmianie uległo rozmieszczenie ładunków w poszczególnych firmach
1 Specjalny pakiet ciężkich ładunków
2 Żuraw Liebherr KVN
3 Realne firmy i loga
4 Doll Kran Trailer
ad 1
Współautor: Luke Mundt, Ricardo Neisse, Uallace Moreira i Junior Mod.
Konwersja: Carlos Silva
ad 2
Autor nieznany
ad 3
Autor nieznany
ad 4
Authors: Roadhunter, zilpZalp
Edycja i Definicje: Ekualizer
Działają na wersji gry 1.3.1
Dodaje nowe ładunki ( nie podmienia istniejących )
Aby otrzymywac je w grze, trzeba mieć rozwinięte perki
1 Ładunek o wysokiej wartości
2 Delikatny ładunek
Gryzie się z:
Modyfikacje dotyczące ekonomii gry ( zawiera zmodyfikowane Cargo.sil)
Mody dodające nowe ładunki i naczepy ( zmodyfikowany trailler_storage.sil)
Pakiet ciężkich ładunków - edit by Ekualizer v 1 Rozwojowa na ETS 1.3.1
----------------------------------------------------------------------
Pakiet ciężkich ładunków - edit by Ekualizer v 1 Rozwojowa - na mapę TSM 2.1
Wersja moda na mapę TSM 2.1
Credits: j/w
Pakiet ciężkich ładunków - edit by Ekualizer v 1 Rozwojowa - TSM 2.1 only
Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN
I dzieje sie to samo co z tamtym,nawet sie nie wczytuje tylko wywala na pulpit.
Breko Breko!@
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 08 sty 2013, 7:49
Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN
JOHNY- a masz pacha 1.3.1?
Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN
Mam problem z tymi ładunkami
Mianowicie po podłączeniu reaktora pod ciągnik 8x4 telepie nim jak galareta i po przejechaniu max 100km dostawa znika
co robić?
Mianowicie po podłączeniu reaktora pod ciągnik 8x4 telepie nim jak galareta i po przejechaniu max 100km dostawa znika
co robić?
Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN
@michu9121 Na telepanie jeszcze mógłbym coś zaradzić poprzez zmianę ciężaru ładunku ale o znikaniu nic nie wiem, mi na 1.3.1 działa elegancko.
EDIT:
Prezentowany tutaj mod jest na wersję gry 1.3.1
Może to jest powodem znikania w wersji 1.4.12.
EDIT:
Prezentowany tutaj mod jest na wersję gry 1.3.1
Może to jest powodem znikania w wersji 1.4.12.
Ostatnio zmieniony 30 sie 2013, 17:00 przez M4ni3x, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapraszam do oceniania:
topics7/ets2-w-obiektywie-by-m4ni3x-vt4158.htm#17607
Jeśli pomogłem piwko było by mile widziane
topics7/ets2-w-obiektywie-by-m4ni3x-vt4158.htm#17607
Jeśli pomogłem piwko było by mile widziane

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN
na 1.4.12 dosłownie wyjade z miasta jest menu ładowania i ładunek znika i nie wiem co jest przyczyna
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość