Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Awatar użytkownika
pralk0suszarka
Posty: 2415
Rejestracja: 16 lis 2012, 14:22
Lokalizacja: z północy

Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: pralk0suszarka » 24 lut 2013, 14:32

[center]Pakiet ciężkich ładunków i KVN + dodatki


1 Specjalny pakiet ciężkich ładunków
2 Żuraw Liebherr KVN
3 Realne firmy i loga

ad 1
Współautor: Luke Mundt, Ricardo Neisse, Uallace Moreira i Junior Mod.
Konwersja: Carlos Silva

ad2
Autor nieznany

ad3
Autor nieznany

Działają na wersji gry 1.3.1
Dodaje nowe ładunki ( nie podmienia istniejących )
Aby otrzymywać je w grze, trzeba mieć rozwinięte perki
1 Ładunek o wysokiej wartości
2 Delikatny ładunek

Gryzie się z:
Modyfikacje dotyczące ekonomii gry ( zawiera zmodyfikowane Cargo.sil)
Mody dodające nowe ładunki i naczepy ( zmodyfikowany trailler_storage.sil)

Tonaż tych ładunków waha się od 39 do 55 ton


DOWNLOAD
**************************************************************************
**************************************************************************

Zmiany w tonażu na realistyczne:

Chłodnica 42t
Kociol parowy 155t
KVN Kran 39t
Caterpillar 27t
Czesci do Elektrowni 115t
Reaktor 250t

Podmienić tylko i wyłącznie ten plik !
Jest to wersja eksperymentalna, może nastąpić problem z fizyką jazdy

UPDATE DOWNLOAD
**************************************************************************
**************************************************************************

Zbalansowany update pod silniki 750 koni
Zauważyłem że fizyka gry nie radzi sobie dobrze z ciężarami rzędu 250 ton, dlatego zmieniłem je na takie, które umożliwiają rozgrywkę
W razie kłopotów z ruszeniem należy odczepić i podłączyć ponownie naczepę

Reaktor 130t
Kociol parowy 105t
KVN Kran 39t
Caterpillar 27t
Czesci do Elektrowni 95t

Podmienić tylko i wyłącznie ten plik !

BALANCED 750KM - UPDATE DOWNLOAD
**************************************************************************
**************************************************************************

Update pozwala cieszyć się modem na mapie TSM 2.0
Tylko i wyłącznie dla tej mapy :!:
Plik MUSI się wczytywać po mapie
Niema konieczności usuwania poprzedniego updata, wystarczy go odznaczyć w managerze modów

Podmienić tylko i wyłącznie ten plik !

BALANCED UPDATE MAP TSM 2.0
DOWNLOAD
**************************************************************************
**************************************************************************

ZAKAZÓW WYNOSZENIA NIE BYŁO
[/center]



Awatar użytkownika
marcinek12232
Administrator
Administrator
Posty: 3092
Rejestracja: 14 paź 2012, 15:33
Lokalizacja: Mazowieckie /WM

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: marcinek12232 » 24 lut 2013, 15:58

Jakieś foto ;-)

Awatar użytkownika
michal07022000
Posty: 31
Rejestracja: 05 lut 2013, 17:12

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: michal07022000 » 24 lut 2013, 16:45

Nie działa u mnie :-( mam wersje 1.1.3 jaka jest tego przyczyna ?

Awatar użytkownika
marcinek12232
Administrator
Administrator
Posty: 3092
Rejestracja: 14 paź 2012, 15:33
Lokalizacja: Mazowieckie /WM

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: marcinek12232 » 24 lut 2013, 17:20

michal07022000, 1.3.1 czy starą wersję 1.1.3 albo może masz pirata :?:

Awatar użytkownika
michal07022000
Posty: 31
Rejestracja: 05 lut 2013, 17:12

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: michal07022000 » 24 lut 2013, 19:45

Mam wersję 1.1.3 i nie mam pirata .

arti
Posty: 231
Rejestracja: 03 lis 2012, 16:37

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: arti » 24 lut 2013, 20:37

Jeżeli masz oryginała jak mówisz to nie problem. Wystarczy pobierz sobie aktualizacje ze strony produecenta http://eurotrucksimulator2.com/update.php i problem będziesz miał z głowy.
Obrazek

Awatar użytkownika
michal07022000
Posty: 31
Rejestracja: 05 lut 2013, 17:12

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: michal07022000 » 24 lut 2013, 20:40

a będę musiał grać od nowa czy wszystko będzie jak dawniej?

Awatar użytkownika
marcinek12232
Administrator
Administrator
Posty: 3092
Rejestracja: 14 paź 2012, 15:33
Lokalizacja: Mazowieckie /WM

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: marcinek12232 » 24 lut 2013, 22:30

będzie jak dawniej

arti
Posty: 231
Rejestracja: 03 lis 2012, 16:37

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: arti » 25 lut 2013, 0:34

Chyba, że masz mody, które nie będą działać w wersji 1.3.1.. Wtedy może Ci się save zepsuć dlatego zrób kopię zapasową.
Obrazek

mikilublin
Posty: 67
Rejestracja: 21 paź 2012, 18:59

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: mikilublin » 25 lut 2013, 19:32

nie wiem czemu ale ja nie widzę tych nowych naczep jakoś:/ firmy się dodały to fakt, ale jakoś nowych naczep nie mam...jedynie co zauwżyłem to nowy transport "wielkie rury", a maksymalna waga jakiejś naczepy jaką widziłem to 26t...

ps. zaznaczam że mam oryginał, najnowszego patcha 1.3.1 i zaznaczyłem wszystkie 3 pliki w managerze modów...

EDIT. już wiem... nie miałęm delikatnego ładunku za bardzo rozwinitego...
Jeśli pomogłem postaw piwko! :)

Awatar użytkownika
pralk0suszarka
Posty: 2415
Rejestracja: 16 lis 2012, 14:22
Lokalizacja: z północy

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: pralk0suszarka » 01 mar 2013, 12:45

Tak pany, trzeba mieć co najmniej po jednej rozwiniętej umiejętności 'Ładunek wysokiej wartości' i 'Delikatny ładunek' i wtedy zlecenia będą się pojawiać sporadycznie, w miarę rozwiniętych umiejętności będzie ich więcej.
Jeżeli gracie od nowa z tym modem a w zleceniach pojawia się sam dźwig KVN, znaczy to że potem pojawią się wszystkie ładunki.

Jak macie bardzo słabą ciężarówkę to nie bierzcie od razu tych najcięższych bo nie ruszycie z nim nawet z pod świateł co dopiero pod małe wzniesienie a już nie wspomnę o górskich przełęczach na mapie TSM 2.0 bo tam na silniku 450KM nawet ze zwykłą koparką miałem problemy z podjazdem na pierwszym biegu.

""W razie kłopotów z ruszeniem należy odczepić i podłączyć ponownie naczepę""
Na małym wzniesieniu nawet to nie pomoże.

ekualizer
Posty: 6
Rejestracja: 24 paź 2012, 19:10

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: ekualizer » 14 mar 2013, 13:21

Polecam wam ostatni update do tego - balanced.
Update dla tsm 2.0 zadziała tez na tsm 2.1
Będę sie starał dodawać do tego nowe gabaryty,
dostepne na wysokich levelach

tutaj macie zdjęcie
Obrazek

razdegart1985
Posty: 37
Rejestracja: 08 sty 2013, 7:49

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: razdegart1985 » 17 mar 2013, 14:39

tyle ze ja mam problem z mapa tsm 2.0 na pachu 1.2.5. w modach jest tylko mapa a i tak sie gra nie wlacza.( czarne tlo i po chwili "program zostal zamkniety")
dziala mi tylko mapa tsm 1.0
a z mila checia po smigal bym sobie z takim tonarzem

ekualizer

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: ekualizer » 17 mar 2013, 16:51

sciagasz mod z pierwszego wątki i odpowiedni update do teg
do TSM map jest osobny

Ekualizer

Re: Pakiet cięzkich ładunków + KVN

Postautor: Ekualizer » 17 mar 2013, 16:53

mapa TSM 2.0, 2.1 jest tylko na patch 1.3.1

Wróć do „Duże ETS 2”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron
Najlepsze Demotywatory Darmowy Katalog Sex Randki