Jak dobrze jeździć na widoczności 1 i 2

KbA2013
Posty: 10
Rejestracja: 29 lip 2013, 21:08

Jak dobrze jeździć na widoczności 1 i 2

Postautor: KbA2013 » 01 sie 2013, 20:46

Witam.

Ten TEMAT jest jak jeździć na widoczności 1 i 2

1. Jesteśmy w ŚRODKU i mamy mieć kierowice pomiędzy dwoma pasami (prawym i lewym pasem, Najłatwiej jest DAF)

2. Widzimy z tyłu CIĘŻARÓWKI i mamy mieć CIĘŻARÓWKĘ (przód) tak samo pomiędzy dwoma pasami (prawym i lewym pasem, Najłatwiej jest RENAULT PREMIUM)



Awatar użytkownika
pralk0suszarka
Posty: 2415
Rejestracja: 16 lis 2012, 14:22
Lokalizacja: z północy

Re: Jak dobrze jeździć na widoczności 1 i 2

Postautor: pralk0suszarka » 01 sie 2013, 21:57

mamy mieć kierowice pomiędzy dwoma pasami

Ten sposób sprawdza się tylko w ciągniku 'Kenworth W900L'


Idealny tor jazdy to taki że, wyznacznikiem kierownicy jest lewy ślad po oponach na drodze (widać na każdej nawierzchni, także w nocy).
Lewy pas jezdny powinien się znajdować w lewym dolnym rogu przedniej szyby lub lewej stronie kierownicy (jak komu wygodnie).

Na łukach (np. zjazdy z autostrady)
-skręt w prawo: lewa linia pasa powinna być na środku kierownicy, na jej czubku (chyba że ciągniemy coś dłuższego to podjeżdżamy pod samą barierkę, widać w lusterkach prawo/lewo).
-skręt w lewo: prawa linia pasa po środku kabiny (chyba że łuk jest szerszy to już róbta co chceta).
8-)

Temat został zamknięty.


Wróć do „Poradniki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron
Najlepsze Demotywatory Darmowy Katalog Sex Randki